czwartek, 4 października 2012

Pomarańczowy.

Kolejny tydzień zabawy Jesień w kolorach tęczy
 


Długo szukałam pomysłu na kolor pomarańczowy,chodziłam i myślałam....
Spacerując trafiłam do stumilowego las i spotkałam tygryska, który był pomarańczowy ! Jak najbardziej się nadawał, więc szybko zrobiłam mu kilka zdjęć :).
Tak więc jest pomarańczowy tygrysek z pomarańczowymi marchewkami, które wyrwaliśmy w stumilowym ogródku...
Fotka zrobiona ,to teraz idziemy zrobić mnóstwo pysznego,pomarańczowego soku z marchewki...
i będziemy go pić i pić ...uwielbiam:-)

2 komentarze:

  1. Kubuś pozwolił Ci porwać tygryska ???? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. KUBUŚ GDZIEŚ SIĘ ZAWIERUSZYŁ...WIĘC OKAZJA BYŁA JEDYNA ,ABY Z TYGRYSKIEM ZADZIAŁAĆ....:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...