sobota, 6 października 2012

Słodkie wyróżnienie.

Katalina właścicielka bloga Kawą pisane postanowiła wyróżnić mnie takim słodkim orderem ;).
Nie ukrywam, że zrobiło mi się z tego powodu bardzo przyjemnie i ... słodko.
Dziękuję Ci moja Droga z całego serca :-)
Teraz moja kolej, żeby komuś sprawić przyjemność, więc przesyłam tą słodkość dalej.



Wybrałam cztery blogi :
1. Kalina
2. Piecyk
4. Ania

Wybrałam te blogi ,które już na pierwszy rzut oka są  kreatywne,ciekawe i pomysłowe. Takie, które od pierwszych odwiedzin mnie zainteresowały, i które mam zamiar stale odwiedzać. Mam nadzieję, że takich blogów na mojej liście będzie niedługo dużo więcej :).
Pozdrawiam serdecznie :)
 

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :-)
    Oj, jak mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gracias, Sr. Pedro, que trabaja con una empresa de préstamos de buena reputación por ayudarme con un préstamo de 83.000 euros para expandir mi negocio. Ha sido muy difícil para mí hasta que encontré su sitio web y luego me comuniqué con su correo electrónico privado a través de (cf-loans@outlook). .com o número de whatsapp +393510140339 ) ofrecen todo tipo de préstamos con una tasa de retorno anual del 2%. Estoy muy agradecida porque mi negocio comenzará pronto. También ofrecen todos los préstamos a personas o empresas que buscan apoyo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...