sobota, 6 października 2012

Słodkie wyróżnienie.

Katalina właścicielka bloga Kawą pisane postanowiła wyróżnić mnie takim słodkim orderem ;).
Nie ukrywam, że zrobiło mi się z tego powodu bardzo przyjemnie i ... słodko.
Dziękuję Ci moja Droga z całego serca :-)
Teraz moja kolej, żeby komuś sprawić przyjemność, więc przesyłam tą słodkość dalej.



Wybrałam cztery blogi :
1. Kalina
2. Piecyk
4. Ania

Wybrałam te blogi ,które już na pierwszy rzut oka są  kreatywne,ciekawe i pomysłowe. Takie, które od pierwszych odwiedzin mnie zainteresowały, i które mam zamiar stale odwiedzać. Mam nadzieję, że takich blogów na mojej liście będzie niedługo dużo więcej :).
Pozdrawiam serdecznie :)
 

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :-)
    Oj, jak mi miło!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...